Świerszcze, karaczany, drewnojady w menu hotelowej restauracji ? -czemu nie, jeśli ktoś lubi ! AIRPORT Okęcie pragnie spełniać, nawet najbardziej nieoczekiwane życzenia swoich gości.
Więcej...Boom w inwestycje hotelarskie jaki miał miejsce w minionych latach, wynikał z większej dostępności kredytów, które zaciągali prywatni inwestorzy. Ci, którzy nie byli wcześniej związani z branżą, szybko popadli w tarapaty finansowe, wynikające głównie z braku doświadczenia w zarządzaniu tego rodzaju obiektami.
Nie mogąc utrzymać się na rynku, chcą je teraz sprzedać. Takich obiektów na sprzedaż odnotowano na rynku nieruchomości około 250. W większości są zlokalizowane poza dużymi miastami. Brakuje na nie nabywców. Trudno je sprzedać także dlatego, że ich właściciele, którym nie udało się wygenerować zysków w inny sposób myślą, że zarobią choć na ich sprzedaży. Jednak ta cena jest uzależniona od wyników finansowych osiągniętych z dotychczasowej działalności hotelu a nie od pobożnych życzeń ich obecnych właścicieli. Dodatkowo większość spośród tych obiektów ma kłopoty ze spłatą bieżących zobowiązań. To dodatkowo obniża ich atrakcyjność dla potencjalnego nabywcy.
opr. na podst. materiałów Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
Alternative flash content
Requirements