Świerszcze, karaczany, drewnojady w menu hotelowej restauracji ? -czemu nie, jeśli ktoś lubi ! AIRPORT Okęcie pragnie spełniać, nawet najbardziej nieoczekiwane życzenia swoich gości.
Więcej...Mimo dobrej koniunktury na rozwój hotelarstwa w Polsce, nasz rynek nie jest jeszcze aż tak dojrzały jak w Stanach Zjednoczonych czy krajach Europy Zachodniej, ale też nie należy do kategorii rynków wschodzących, jak Brazylia czy Chiny.
Polski rynek hotelarski jest już w znacznym stopniu ukształtowany, jednak dający szanse na wejście nowych graczy do branży. W kraju obowiązuje 5 - cio gwiazdkowa kategoryzacja hoteli. Przeważają hotele średniej klasy. Blisko 50% to obiekty trzygwiazdkowe, a 30% dwu. W najwyższej klasie mieści się zaledwie 2% hoteli. Bez kategoryzacji pozostaje 7% obiektów hotelowych. Cztero i pięciogwiazdkowe to duże obiekty, oferujące szeroki zakres usług. Jedno i dwu to najczęściej kameralne obiekty prowadzone jako rodzinny biznes. Te najczęściej wybierają turyści indywidualni. 13% hoteli należy do sieci występujących pod własną marką. Spośród nich z kolei połowę, sygnują międzynarodowe brandy.
opr. na podst. materiałów Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
Alternative flash content
Requirements