Branżowy biznes połączono tym razem ze Świętem Rolnictwa. Centralne Targi Rolnictwa odbyły się po raz pierwszy w Nadarzynie. Uczestniczyło w nich ponad 300 wystawców z kraju i zagranicy.
Więcej...150 calowy telewizor do kina domowego za 2,5 miliona złotych! I jeszcze trzeba na niego czekać podobno pół roku. Jak wykorzystać cuda techniki we własnym domu, demonstrowali wystawcy podczas targów Dom Inteligentny.
Więcej...Aż 3/4 firm ma problemy z pozyskaniem pracowników w branży usług biznesowych - wynika z badań grupy Manpower "Trendy HR".
Więcej...Już nie węgiel i nie stal, ani nawet rolnictwo! Polska gospodarka kosmetykami stoi.
Więcej...Aromatyczny napój z mlekiem lub bez - jest ulubionym towarzyszem biznesowych spotkań w mieście, wiernym towarzyszem pracowników korporacyjnych. Na biurku zapracowanych biznesmenów ma swoje godne i stałe miejsce. Jest jednak coraz droższy.
Nie ma jednak na to racjonalnego powodu.
Co więc takiego w nim jest? – VAT!
Fiskus ze swej natury jest trudny do zrozumienia – właściciele niektórych lokali też mają z tym kłopot więc na wszelki wypadek już podnoszą ceny kawy z mlekiem – choć dziś jeszcze nie powinni. Wiadomo od ubiegłego roku, że na mocy ustawy o VAT, z dniem 1 kwietnia br. napój mleczny z zawartością aromatycznej mokki czyli po prostu kawa z mlekiem w obojętnie jakiej postaci, zostanie objęta 23% podatkiem VAT. Teraz wynosi on 8%.
Jak na podwyżkę VAT do 23 % na napoje mleczne zareaguje rynek?
W sieciowych lokalach już podobno zwalniają pracowników.
Czy spadnie sprzedaż kawy z mlekiem, a właściciele lokali gastronomicznych popadną w tarapaty finansowe?
Czy ulubiona mała czarna z mlekiem lub jego pianką stanie się napojem domowego zacisza?
Popijemy – zobaczymy.
A swoją drogą – co to mleko w sobie ma, że najlepiej smakuje właśnie z kawą.
I wywęszył to nawet fiskus.
Czy wiecie Państwo, że klienci znacznie częściej wybierają kawę z mlekiem niż bez niego.
Czarna mokka wypełnia zaledwie 1/3 zawartości kubeczka. Reszta to mleko.
Alternative flash content
Requirements